Tuesday, April 27, 2010

untitled

bismillahirrahmanirrahim


iyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarhhhhh!


bagi regang sikit trapezius dan latissimus dorsi muslce ak..eerk.


akhirnya..dan akhirnya,tamatlah riwayat sang degil.huh.ak baru je habis.berpeluh bermandikan keringat menghempas pulas menjawab soaln O&G semalam.agak gusar juga.peluang kedua kadang kadang agak memedihkan namun cukup memberi makna,hikmah dan nilai tambah(nilai tambah??ak pun x paham maksud ni) insyaAllah.kita berusaha sahaja sebaik,semampu mungkin,walau mungkin belum lagi mencukupi.kini bertawakal kepada Allah.semuga dipermudahkan segala jalan yang terbaik dunia dan akhirat untuk aku dan rakan rakan.amin.

lame juga tidak mengupdate blog.macam la busy gile.diam x diam da hampir 3 tahun juga blog aku ini.dari 2008-2010.tapi boleh dikira berapa buah/helai entry yang ade,xmenarik sungguh.ke aku memang seorang yang 'secretive'?itu mungkin betul.aku agak perahsia juga.

tapi yang penting masa baru buat blog, ak memang berniat hanya akan menulis bila kene masa yang tepat, ade feel, tidak mahu membebankan diri dan menjadikan ia sesuatu yang sangat heavy untuk aku.sebab itulalah temanya 'sukasukiku'.

dan blog ini..mungkin tidak begitu ilmiah atau berinformasi kerana ia sekadar sukasukiku.peringatan awal kepada orang yang tersesat menengok blog ini tidak boleh mengharap yang best2.blog ini tidak mempunyai format yang rigid.semua cincai kira.mungkin juga suatu ekspresi.mungkin,itu hanya mungkin.

namun aku lebih gemar menulis berkaitan perkara yang berlaku disekeliling aku.dari pengalaman seciput ini.i learnt from every single- simple-trivial-niglected things happens around myself,I learn from people around me and yet so many things to learn still.Life ll be so interesting if i appreciate every moment of it,anything happens with reason.-'semuanya lebih bererti apabila dihayati'.ya semuanya.the very slow motion-last lyric of 'Alhamdulillah' song by too phat,i love that song so much.

pulang dari midvalley ,keluar bersama sahabat2ku sebelum kehabisan cuti yang bersisa ini.bawa pulang buku yang memang nak baca sangat,buku peminat aku,eh aku peminat buku tu,'Life is an Open Secret' by zabrina abu bakar. A simple-relaxed writing style motivation book based on writer's own experiences.This is her second book i bought. The other one is a novel-'Kite Runner',by Khaled Hossein.Im not sure the greatness of this book.I just heard from strangers about it.let me read it first.oh tapi rupanya sudah ade movie tentang cerita ini.nanti ak nak carik lah.





Satu lagi, aku memang belum pernah lagi membuat mana mana link tentang kehadiran blog ini hingga saat ini.samada di facebook/ym or apa2.mungkin kalau ada pun secara indirect.kalau link2 antara blog tu ak xpe je.biarkan.aku lebih senang begitu.mungkin belum tiba masanya.biasalah blog tak best.x syok r bagitau orang yek.eh kenapa aku bagitau benda ni.macam ngek.

okelah aku mahu pulang ke rumah esok ,menikmati cuti berapa kerat ini.apa2 calling2(ni macam ayat budak2 sekarang yang macam nak lempang langsung tiada kaitan).

sekian ,sekadar sukasukiku.wassalam.chow.


nota su-kakiku:
-mungkin aku akan menggunakan kata ganti nama 'aku' lepas ni.macam best dan telus.tapi ini hanya mungkin.
-penat mencari jalan bagaimana nak cancelkan perkataan seperti ia salah tulis.tapi tidak ketemu lagi.aku memng jakun betol dengan benda2 ni.

No comments:

Post a Comment